وبلاگicon
کارتونای زمان ما



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

تو کارتوناي بچگي ما ... 
تارزان که هميشه لخت بود 
سيندرلا نصفه شب برميگشت خونه 
پينوکيو هميشه دروغ ميگفت 
بت من با 200 تا رانندگي ميکرد 
علاالدين که دزد بود 
سفيد برفي هم با 7 تا مرد کوتوله ميخوابيد 
خداوکيلي معجزه بود که ما سر سفره ننه بابامون بزرگ شديم! 
واي به حال الانيااااا



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت9:50---9 تير 1393
برادرت چند سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: 10


m-sh
ساعت16:21---7 تير 1393
هیییییییییییییییییییییی.......داغ دلمو تازه نکن داداشی..........دخترعمم 8 سالشه اومده به من میگه من فیلم توهایلات(گرگ و میش)رو می خوام........داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به جای اینکه بشینه شبکه پویا نگاه کنه از من چه فیلمایی که می خواد........
پاسخ: عوضش داداش بدبخت من داره روزی 100 بار از شبکه پویا تبلیغ مروا و خاله ستاره میبینه خخخخ


دلخون شیرین عسل
ساعت12:13---22 اسفند 1392
من از اینجا صدات میکنم



تو از اونجا بفلم کن



دلم گرفته



بد جور دلم گرفته
پاسخ: لایک...


صبا
ساعت22:25---16 اسفند 1392
بله بله صد درصد.!
پاسخ: بعله...


صبا
ساعت23:36---15 اسفند 1392
آره والــــــــــــــــــــــــــا ..!
پاسخ: بخدا ما از همون اول زندگیمون در مسیر آزمونهای سخت الهی قرار گرفتیم...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:13---15 اسفند 1392
اع جدی ب پا هم پیر شین خخخ(دوباره تف)


پاسخ: از ما که گذشت...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:11---15 اسفند 1392
ن بآبآ تنهایی فک کردی یا با جمعی از دوستات؟؟؟
پاسخ: با نوه ام...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --